søndag den 19. august 2012

Kalenderforvandling og lidt mere om hæklede lapper...

Jeg har fået købt mig en dymo prægemaskine. I know, jeg er frygtelig bagud... Men jeg er glad for den.


Og lidt sprælsk tape



Sammen med lidt maskingtape...


 ...og diverse klistermærker


...fik jeg forvandlet kedelig kalender fra dette...



...til dette noget mere personlige:



Også bagsiden blev pimpet fra dette:


Til dette:





Det er endelig lykkedes mig at få hæklet kanter på alle mine lapper, og efter lidt puslespils-rykken-frem-og-tilbage, er jeg nu gået igang med at hækle sammen (og jeg HAR skrevet den endelige farverækkefølge op). Men pyha, det er ikke sådan lige vupti vupti, synes jeg...

Datteren er til pigefødselsdag, hvor der skal medbringes en 20'er i en 'festlig' indpakning. I dag fik de tre fødselsdagspiger hver sådan en lille tyver-mini-taske med forbogstav her:


Sønnen og jeg har været på loppemarked, og jeg er altid på jagt efter gode bøger. I dag blev det til disse to:


 Kim Fupz bøger er svære at finde (nok fordi de er så gode), så er lykkelig for at have fundet denne!

God dag derude!

6 kommentarer:

  1. Ja en dymo er skøn!

    Har du købt tapen på Etsy eller hvordan?

    SvarSlet
  2. Vi elsker Holger bøgerne og har adskellige:)

    Go' søndag:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sønnen herhjemme kan heller ikke få nok. Det var også ham, der spottede denne :-)

      Slet
  3. Sikke nogle skønne farver tapene er i.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!